قالب رضا قالب رضا خبرنگار جاعل و کلاغ بی شعور :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خبرنگار جاعل و کلاغ بی شعور

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

یکی دوباری ازم خواست فلان کار رو برام میکنی؟ بهمان کار رو برام میکنی؟ منم از روی اینکه مرام کشش کرده باشم در حالی که اعتقادی به اون کارا نداشتم، ضمن رعایت موازین شرعی اش قبول کردم و تا حدودی براش انجام دادم...

دیروز پریروز نمی دونم از کی شنیده که فلانی بلده با فِتوشاپ مدارک رو بدون اینکه کسی بفهمه تغییر بده (یعنی همون جعل خودمون) اینم بلند شده اومده یه سری کارت و مدرک هم آورده میگه اینا یه سری تغییرات دارن. برام انجام بده؛ حق الزحمه ات هم محفوظه!!!

بدجور قاطی کردم و خیلی قاطع پرپرش کردم....

در کمال وقاحت گفت: کلاغه خبر داده که بلدی. مارو نپیچون (نیشش هم به طرز احمقانه ای باز کرد)

دیگه شاکی شدم. بدون اینکه فکر کنم کلاغه کیه، بی تربیت شدم و کلاغه رو به فحش و فضاحت کشیدم؛ طرف هم با کمال خونسردی لجن مال کردم، فرستادم رفت...



  • امید شریفی

نظرات (۱)

  • عمران چراغی
  • اتّقوا من مواضع التّهم... !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی