قالب رضا قالب رضا # letter 4u :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

# letter 4u

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

هوشیار شویم

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی نشانگر چیزی جز اهمال و کم کاری ما نیست...


پ.ن1: این نامه در حالی منتشر شد که خیلی هامون فکر می کردیم، داریم خواسته های مقام معظم رهبری رو اجرا می کنیم...

پ.ن 2: بعد این نامه و مطالب بیان شده در آن احساس می کنم که از کار رسانه ای ـ فرهنگی هیچی نمی فهممم...

پ.ن3: وقتی خبر ارسال و انتشار این نامه رو شنیدم واقعا دلم گرفت برای اینکه حس می کنم بر خلاف شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، آقا را تنها گذاشته ایم؛ حس می کنم حضرت آقا از دست امثال من خسته شده و خود یک تنه به خط مقدم مبارزه با جهان کفر، نفاق، اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی رفته اند...

پ.ن4: خجالت زده ام (از کم کاری هام) و عصبانی(از دست خودم و باز هم از کم کاری هام)...


  • امید شریفی

نظرات (۴)

  • حمید اسماعیل زاده
  • تعبیر یک تنه به خط مقدم زدن جالب بود.
    پاسخ:
    شرمنده ها
    ولی دردناکه، جالب نیست...
    بنده هم موافقت خودمو با مطلب بالایی اعلام می کنم

    جالب اینجاست هیچکدام از مسئولین فیس بوک و تویتر بازمون این نامه را بازنشر هم نکردند

    یاعلی
    پاسخ:
    عزیزم مسئولان کارهای مهم تر دارند، وقت نمی کنن به اینا برسن...
  • هادی سیاوش کیا
  • تعبیر یک تنه به خط مقدم زدن برای فهمیدن دردناک بودن واقعه، جالب بود. ملموس بود.
    پاسخ:
    +
  • عمران چراغی
  • سلام
    حقیر زیاد موافق این تعبیرتون نیستم برادر
    در واقع باید اینطور ببینید که همانطوریکه پیامبر (ص) که نامه دعوت به اسلام رو برای طواغیت زمانشون فرستادند امام عزیز ما هم برای دعوت به اسلام نامه فرستادند
    و البته کم کاری ما هم یک دلیل اینکار بوده اما دلیل تامه نبوده ایشان گوششان در دهان ولایت تامه الاهی یعنی حضرت حجت علیه السلام است و این قطعا از نشانه های ظهور یک حقیقت است که بزودی آشکار خواهد شد

    نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین
    پاسخ:
    به عبارتی این شروع مسیری است که ان شاء الله منتهی به ظهور خواهد شد...
    ان شاء الله ما و شما نیز در این مسیر عاقبت به خیر شویم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی