قالب رضا قالب رضا برای مادرم روضه بخوانید :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

برای مادرم روضه بخوانید

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

این هم بخشی از وصیت نامه ما... (قابل توجه حجت السلام چراغی)

اگر دیدید دارم میدهم جان
سفارش می کنم روضه بخوانید

وصیتنامه ی نوکر دو حرف است
وصیت میکنم : روضه بخوانید

از آنجائیکه که من بودم حسینی
حسینی ها فقط روضه بخوانید

مرا غسلم دهید با اشک دیده
ولی اول کمی روضه بخوانید

نماز مِیت نوکر قضا شد !
مسلمانان کمی روضه بخوانید

و خواهش میکنم هنگام تشییع
برای عزتم روضه بخوانید

رفیقان زیر تابوتم برایم
به رسم معرفت روضه بخوانید

قسم دادم که قبل از دفن جسمم
کنار پیکرم روضه بخوانید

لباس مشکی ام زیباست اما
ز کهنه پیرهن روضه بخوانید

کفن کردید ؟ باشد ! چند خطی
ز شاه بی کفن روضه بخوانید

کفن دارم خجالت میکشم ؛ از
حصیر و بوریا روضه بخوانید

بجای ذکر تلقین زیر گوشم
به آرامی کمی روضه بخوانید

بریزید اندکی تربت به کامم
ز هجر کربلا روضه بخوانید

ز لیلا مادرِ نالان اکبر
برای مادرم روضه بخوانید

برای کشته ی غم های زینب
ز شام و کوفه و ... روضه بخوانید

سرم را میزنم صد بار بر سنگ
اگر از محمل و ... روضه بخوانید

خودم را میکُشم یکبار دیگر !
اگر از میخ در ... روضه بخوانید

فشار قبر چیزی نیست نزدم
شب اول اگر روضه بخوانید

شب جمعه به جایم بین هیئت
دم و نوحه ، سپس روضه بخوانید

میان مجلس ترحیم نوکر
بجای فاتحه روضه بخوانید

به یُمن سومین روز مَماتم
سه روز و شب فقط روضه بخوانید

برای شادی روحم پس از مرگ
فقط روضه ، فقط روضه بخوانید...

  • امید شریفی

نظرات (۲)

حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته: شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.

---------------------------------------------------------

سلام همسنگر

وبگاه خوبی دارید...

اگر مایلید به سایت حقیر هم سری بزنید...

اگر خواستید تبادل لینک کنید هم مارو با نام"راه شهدا"لینک کنید بعد خبر بدید

"یاعلی"

  • ســوز ستان
  • ان شاءالله سالها زنده باشید و حسینی زندگی کنید و شهادت در مکتب امام حسین علیه السلام نصیبتان باد
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی