قالب رضا قالب رضا قلکی بد قدم :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قلکی بد قدم

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

من هیچ وقت به بد بیاری و بد قدمی اعتقادی نداشته و ندارم اما ماه گذشته اتفاقاتی برام افتاد که کمی عجیب بود...

همیشه از قدیم مادرم معتقد بود که قلک برای خانواده ما بی برکتی میاره، یا به عبارتی دیگه برامون خوش یُمن نیست...

بر اساس همین اعتقاد بود که ما همیشه از داشتن قلک محروم شده بودیم...

اینا همه گذشت و ما هم کلا دیگه به قلک فکر نمی کردیم تا اینکه ماه پیش خانمم با اصرار خودش رفت یه قلک خرید تا مثلا پس اندازی داشته باشیم...

از روزی که این قلک اومد تو خونه ما مشکلات هم شروع شد...

این ماه یکی از بدترین ماه های من از نظر مالی بود

تمام پولم دهم ماه تموم شد...

اضافه کارا رو که ریختن اون هم نمی دونم چطور تموم شد...

یارانه هم به همین منوال...

دیگه داشتم دیوونه می شدم که چرا این ماه به این فلاکت خوردم...

هیچی پول نداشتم...

اولین کاری که کردم قلک رو نابود کردم...

به بی پولی محض رسیده بودم...


فکر کنم دارم به بد قدمی قلک برای خانواده مون اعتقاد پیدا می کنم...

  • امید شریفی

نظرات (۱)

  • هادی سیاوش کیا
  •  واقعا؟!!
    پاسخ:
    واقعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی