قالب رضا قالب رضا آمرلی :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آمرلی

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

آمرلی

یک نمونه مینیاتوری و بسیار کوچک از کشور عزیزمان ایران است...


  • امید شریفی

نظرات (۴)

سلام
خداقوت
یه کم بیشتر توضیح میدید ؟
پاسخ:
آمرلی یک شهر کوچک و شیعه نشین است که نزدیک 80 روز با داعش مقابله کرد تا نهایتا با کمک ارتش عراق موفق شد پیروز شود و از محاصره خارج شود...
تو این شهر حتی زنان دست به اسلحه برده و به مقابله با داعش پرداختند...
مقاومت به معنای کلمه در این شهر نمود پیدا کرد....
  • محمد دارینی
  • شما زیادی داری با وبلاگت زندگی می کنی.

    پاسخ:
    زندگی نمی کنم
    اینو کردم یه تریبون.
    آدمی هستم که دوست دارم با بقیه حرف بزنم و از این طریق حرفای دلمو میزنم....
    سلام علیکم :
    با مطلبی در مورد توکل و سخنرانی استاد دانشمند در مورد توکل به روزم .
    منتظر شما بزرگواران و نظرات زیباتون
    اجر کم عند الله
    التماس دعای فراوان
    یا علی مدد
  • محمد دارینی
  • خب ما به همین چیز ها میگیم زندگی کردن با وبلاگ
    هنر زندگی کردن با وبلاگ
    پاسخ:
    تقریبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی