قالب رضا قالب رضا خواهر زاده :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خواهر زاده

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ

به زودی دایی میشم...

گزینه های پیشنهادی برای اسمش

مهیار مهدی، امیر مهدی، محمد مهدی، مهدیار


پ.ن: دعوایی داریم سر اسمش.

  • امید شریفی

نظرات (۴)

  • محمد دارینی
  • من شیرینی میخوام!
    پاسخ:
    چشم
    فکر کنم آذر به دنیا میاد
    اون موقع هستم در خدمتتون
  • هادی سیاوش کیا
  • امیر علی؟
    پاسخ:
    قبول نمی کنن
    حتما باید مهدی داشته باشه
    محمد مهدی خوب هست.
    بقیه خیلی تلفظشون ثقیله.
    پاسخ:
    سلام
    الان که در مرحله دعوا است...
    هر کی یه چیزی میگه...
    مادرمون که ترکیب اسم من و برادرم رو میگه. اصرار هم داره...
  • هادی سیاوش کیا
  • مهدی خالی؟
    پاسخ:
    مادرش قبول نمیکنه
    یه پسر خاله  داریم؛ مهدی ه اسمش...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی