قالب رضا قالب رضا IP :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

IP

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ق.ظ

اینقدر که با آی پی کشورهای خارجکی بازدید کننده دارم با آی پی جمهوری اسلامی ایران ندارم...

ما شاء الله همه دوستان تو کار دور زدن و عبور از فیلترینگ اند....

  • امید شریفی

نظرات (۲)

  • پریشان نویس
  • نه جناب
    بیان یکم تو ای پی پیدا کردن مشکل داره
    من واسه خدمو ک از فیلتر شکن استفاده نمیکنم،میزنه آمریکا
    اون ها خزنده اند
    یعنی موتورهایی که توی وبلاگتون میگردن تا به روزرسانی ها رو پیدا کنن
    :)
    پاسخ:
    جالب بود...
    ممنون
    :)
  • ســوز ستان
  • کم کم داره باورم میشه نکنه فیلتر شدم خودم خبر ندارم!
    پاسخ:
    نه بابا به فیلتر فکر نکن
    به این فکر کن که محدوده زندگیت دیگه جزو جمهوری اسلامی ایران محسوب میشه یا نه؟! خخخ :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی