قالب رضا قالب رضا به امید آن روزی که... :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

به امید آن روزی که...

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

نماز عید فطر از اعمالی است که در دل مسلمانان شوق عجیبی است برای انجام آن و حال معنوی فوق العاده ای را به انسان منتقل میکند، اما باید بگویم حال معنوی این نماز زمانی دیدنی است و با تمام وجود درک کردنی که به امامت ولی امر مسلمین جهان باشد...

هرچند همیشه آرزوی آن را دارم که روزی را ببینم که این نماز بر من واجب شده و شوق آن را دارم که نماز عیدم را با اقتدا بر حجت خدا بر روی زمین اقامه کنم...


به امید آن روز

  • امید شریفی

نظرات (۲)

  • محمد دارینی
  • به امید آن روز...
    پاسخ:
    ان شاء الله
  • نسیم مرادی
  • واقعا یکی از صحنه های بی نظیری که بنظر من فقط تو ایران ی شور و شوق خاصصی داره همین نماز عید فطر هست.
    عیدتون مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    ملتمس دعائیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی