قالب رضا قالب رضا هوو :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هوو

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

سال 90 یه فقره گوشی فلان مارک خریدم با سیستم عامل ویندوز فون7

هنوز هم دارم مثل چی از این گوشی کار می کشم

اوایل با مشکلات متعددی همراه بود چرا که برنامه هاش رو نمی شد دستی نصب کرد و مایکروسافت هم لطف کرده بود تحریممون کرده بود

ولی با این حال با یه سری ترفند ها تونستم یه سری برنامه ها رو نصب کنم اما هنوز هم بولوتوثش راه نیافتاده

وقتی این شبکه های اجتماعی موبایلی راه افتاد حیلی دوست داشتم منم به خیل استفاده کنندگان این گروه ها بپیوندم اما مشکل همچنان باقی بود تا اینکه اتفاقی متوجه رفع ترحیم شدیم و تونستم تعداد کثیری برنامه دانلود کنم که از جمله آنها همین شبکه های اجتماعی موبایلی بود

به محض اینکه این شبکه ها رو فعال کردم فعالیتم شروع شد...

به چند تا گروه پیوستم و دو تا گروه نسبتا موفق تشکیل دادیم. یکی خبری و دیگری با عنوان هرچه میخواهد دلتنگت بگو

بعد از شروع فعالیت تو این شبکه ها اس ام اس هام افت شدیدی داشت و به روزی یکی دو تا رسید و پیام های دریافتی این شبکه ها به 500ـ 600 تا در روز رسید

و همین موضوع باعث شد که وقت زیادی برای این شبکه ها بگذارم تا جایی که به هووی عیال تبدیل شده و موجبات نارضایتی ایشون رو فراهم کرده بود...

بعد از اعلام نارضایتی ایشون صدای دو تا از این برنامه ها رو قطع کردم و فقط شبا زمان محدودی را اختصاص میدم تا پیام های دریافتی این دو تا برنامه رو چک کنم اما هنوز هم یکی از این برنامه ها فعال است...

و اون هم گروه ها خودمون توی واتس اپ است که به نوعی منبع خبری برخی دوستان به حساب می آید و البته بنده نیز استفاده وافری از اخبار این گروه ها می برم...


  • امید شریفی

نظرات (۱)

  • نسیم مرادی
  • حق با عیال است.
    پاسخ:
    دقیقا همین طور است که شما می فرمائید...
    بنده هم مطیع ایشون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی