قالب رضا قالب رضا گوگل مچکریم... :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

گوگل مچکریم...

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ

چند وقت پیش یه بنده خدایی ازم خواست که از اجازه بدم از ایمیلم استفاده کنه و یه چیزی رو ایمیل کنه، منم ساده ایمیلم رو با پسوردش دادم بهش...

خیلی وقت ها گذشت و منم زیاد توجه نمی کردم تا اینکه چند روز پیش متوجه شدم تو فضای چت ام پر شده از آدمایی که نمی شناسمشون که بعضی هاشون هم خاک بر سری بودن...

وقتی از دوستم جویا شدم فهمیدم که ایشون بدون اجازه بنده به مدت طولانی از ایمیلم استفاده می کرده و تو پلاس، پلاس بوده و هر کی اومده جلو دستش رو اد کرده...

بعد که متوجه شدم با هر ترفندی که بود وارد پلاس شدم و جاتون خالی از 700 نفر اد لیستم فقط حدود 30 نفر باقی موندن...

داس و داس کشی بود...

حالا می فهمم که چرا دولت محترم با داس راضی نشد و متوسل به کمپاین و ... شد، آخه خیلی حال میده...


در کل این موضوع چند تا درس درست و درمون داشت برام

اول اینکه به هیچ عنوان به کسی اعتماد نکنم

دوم اینکه با آدمایی که این بنده خدا تو اد لیست من اضافه کرد بود فهمیدم که چه شخصیتی داره و یه خط قرمز دورش کشیدم... (با تشکر از گوگل)

و....

  • امید شریفی

نظرات (۲)

  • نسیم مرادی
  • ای بابا عجب کاری کردید
    هیچ وقت نباید بکسی بدید این چیزها رو
    دستی دستی خودتون رو هک کردید.
    پاسخ:
    اشتباه بزرگی بود...
    پشیمونم...
  • محمد دارینی
  • سلام
    ببخشید میشه ایمیلتون رو یه چند روز قرض بدید به من؟
    میخوام یه چیزی ایمیل کنم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی