قالب رضا قالب رضا دست نیاز بر آستان بی نیاز :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دست نیاز بر آستان بی نیاز

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ب.ظ

میخوام خدمت مادر سادات، بانوی دو عالم، شفیعه محشر، حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) عرض تبریک داشته باشم و از حضرتشون تقاضا کنم الان که به مناسبت این ایام پر خیر و برکت اومدیم در خونشون دست خالی بر نگردیم...

همین جا می خوام از مادر سادات تقاضا کنم به برکت قدوم پر خیر و برکت نور چشمشون و میوه دلشون، حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) امشب مدد کنن و و نزد حضرت حق تعالی ضمانت ما رو هم بکنن تا اینکه این حاجت چند ماهه مون بر آورده بشه...


دوستان عزیز ضمن اینکه اعیاد شعبانیه رو خدمت شما تبریک عرض می کنم ازتون میخوام شما هم دعا کنید برای بنده...

  • امید شریفی

نظرات (۳)

  • سید علی غضنفری
  •  باسلام
    وب خوبیست به من هم سر بزنید.
  • نسیم مرادی
  • یا زهرا
    اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک.
    حاجت روا ان شاالله.
    پاسخ:
    این اعیاد بر شما هم مبارک
    ممنون...
  • علیرضا همتی فارسانی
  •  التماس دعا
    پاسخ:
    قبول من دعا میکنم برای شما به شرط آنکه شما هم برای من دعا کنید
    این نه برای آن است که من آدم خوبی هستم بلکه برای این است که دعای من در حق شما و دعای شما در حق من از باب دعای دو برادر برای یکدیگر، پذیرفته خواهد شد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی