قالب رضا قالب رضا یک پنجم... :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یک پنجم...

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ق.ظ

یکی دو هفته پیش رفتم و خمس مالم رو حساب کردم

954 هزار تومان

ولی چون نداشتم که بدم دست گردون کردیم و قرار شد به صورت ماهانه ببرم پرداخت کنم...


***


حس عجیب و خوبی داری بعد از اینکه حساب، کتاب سال رو انجام دادی..

یه حس خوبی به آدم دست میده؛ یه حس آرامش...


***


پنج شنبه دو هفته پیش بود؛ 25 اردی بهشت، به همراه یکی از دوستان و همکاران که حق استادی دارن گردن ما رفتیم برای حساب رسی سال.

نماز ظهر و عصر رو که خوندیم من رفتم حساب کتابم رو انجام دادم ولی چون دم ناهار بود و عیال هم معتکف بود اون دوست و استاد عزیز منو ناهار برد خونشون...

جاتون خالی یه آب دوغ خیار مشتی و خوشمزه هم مهمون استاد بودیم که هنوز مزه اش زیر زبونمه ...



  • امید شریفی

نظرات (۳)

  • سید علی غضنفری
  • با سلام
    وب خوبیست به من هم سر بزنید.
    پاسخ:
    ممنون آقا سید
    خوبی از شماست
    قبول باشه. خداوند به کسب و کار و عمر و زندگی تان برکت دهد
    پاسخ:
    ممنون آقا رضا

    (اندر احوالات آزادیخواهان یواشکی (یا به عبارتی لواشکی))


    شما دعوتین به محفلی از رندان 

    منتظرتون هستیم 
     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی