قالب رضا قالب رضا واقعا استاد بود؛ حیف شد که رفت :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

واقعا استاد بود؛ حیف شد که رفت

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

به گزارش مشرق، "حمید نمازی" از اندیشمندان برجسته، فعال، متعهد و انقلابی در عرصه‌ فرهنگی کشور، ساعاتی قبل بر اثر ایست قلبی در بیمارستان بقیةالله(عج) تهران دارفانی را وداع گفت.


وی در سه دهه اخیر با انتشار مجموعه‌ مقالات و همچنین سخنرانی‌های متعدد، نقش بسیار فعالی در نقد جریان‌های معاند، ضد انقلاب و وارداتی فرهنگی به ویژه در فتنه 88 ایفا کرد.
نمازی همچنین در سال‌های اخیر به نقد جریان‌های وارداتی عرفان‌های کاذب، فرقه‌های انحرافی و مدعیان دروغین پرداخت.
یکی از بستگان آن‌ مرحوم در گفت‌وگو با تسنیم گفت: صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. ساعاتی پس از عمل جراحی به هوش آمد، به قصد اقامه نماز از اطرافیان درخواست کمک کرد؛ به او گفتیم که هنوز برای اقامه نماز فرصتی باقی است اما او گفت که می‌ترسم خوابم ببرد و در حالی که برای اقامه نماز ظهر و عصر آماده می‌شد، جان‌ به جان آفرین تسلیم کرد.
طبق اطلاع واصله، مراسم تشییع پیکر مطهر آن فقید سعید، روز پنجشنبه، ساعت هشت و نیم صبح، از میدان شهدا، چهارراه آبسردار، خیابان زرین‌خامه، کوچه قائن، برگزار می‌شود.
"مشرق" درگذشت این بزرگمرد عرصه فرهنگ را به جامعه فرهنگی و هنری کشور و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسألت می‌کند.
  • امید شریفی

نظرات (۱)

  • نسیم مرادی
  • روحشون شاد.
    اسم و چهره شون خیلی اشناست
    ولی شناخت نزدیکی ندارم.
    خدا رحمتشون کنه.
    پاسخ:
    ایشون فوق العاده بودند.
    حیف شد که رفتند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی