قالب رضا قالب رضا مدافع حرم... :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مدافع حرم...

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

تقریبا همه بچه پاسدارا و حزب اللهی های محل رو میشناسیم یا اینکه میشه به راحتی و از طریق یکی دو واسطه شناختشون...

هفته پیش بود که تعدادی پیامک مختلف مبنی بر تشییع یکی از شهدای مدافح حرم اونم تو محل ما برام اومد، اما نکته اینکه این شهید عزیز مدافع حرم رو نمی شناختم...

به چند تا از بچه ها که می تونستم پیامک زدم تا ببینم این شهید رمضان کریمی کیه؟ اما توفیقی حاصل نشد، تا اینکه تو ایام نمایشگاه کتاب یکی از دوستان نزدیک که اومده بود کمکمون رو دیدم و ازش درباره این شهید عزیز پرسیدم...

در میان نگاه فضول من گفت که این شهید از برادران افغانیه که برای دفاع از حرم عمه سادات راهی سوریه شده...

این دوست عزیز در پاسخ به نگاه متعجب من ادامه داد که این برادر افغانی که بیست و دو سه سالی بیشتر نداشته ساکن یه محله دیگه است اما وصیت کرده که در گلزار شهدای محله ما پیکر مطهرش رو به خاک بسپارن...

اما جالب برام این بود که این شهید عزیز یه بچه یکی دو ساله داره و سرش به دست پیروان یزید بن معاویه (لعنت الله علیه) از تنش جدا شده...

از اون روزی که این مطالب رو شنیدم تا روز 13 رجب که توفیق شد برم به زیارت قبر این شهید، سرگرمی کار و دنیا باعث شده بود زیاد بهش فکر نکنم، اما از سه شنبه تا الان دارم به این فکر می کنم که چی شده که ما اینقدر بی غیرت شدیم...

دلم به حال خودم میسوزه که یه عمر تو حرف ادعای حمایت از آل الله رو داشتیم...

  • امید شریفی

نظرات (۴)

چرا؟
پاسخ:
چی چرا؟
خوشا ب سعادتش.
خدا لعنت کنه این تکفیری های ملعون رو!
پاسخ:
بشمار
  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • سلام
    چند سال پیش یه روزی سر کاربودم که شنیدم حرم حضرت امام حسن عسگری بمب گذاشتن . حسابی ریختم به هم . گفتم اگه یکی بیاد به سنگ مزار پدر من که غلام غلام غلام غلام امام حسن عسگری هم شاید نباشه ، توهینی کنه من .... 
    چه برسه به مزار پدر امام زمان ...
    انتظار داشتم همه فرداش بریم برای دفاع از حرم .
    ولی خبری نشد که نشد .
    الان هم کارمون شده همایش بگیریم که ما از حرم میخوایم حمایت کنیم ...
    بگذریم رفیق .. بگذریم ..


    مجموعه خوبی دارید
    التماس دعا
    یاعی
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    یاعلی
    پاسخ:
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی