قالب رضا قالب رضا مشهدم آرزوست :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مشهدم آرزوست

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ
مهرماه بود که رئیس یه کار جدید بهم سپرد و طبق معمول قرار شد صفر تا صد کار رو خودم انجام بدم...
شروع کردم به جمع آوری مطالب مورد نیاز، ولی وقتی به خودم اومدم دیدم چیزی حدود 5000 صفحه (حداقلش رو گفتم ها) مطلب دارم؛ چشمتون روز بد نبینه، همین قدر بگم که حدود دو هفته دسته بندی این مطالب طول کشید...
از اون موقع یه بند دارم کار میکنم ولی حالا بعد از گذشت دو ماه می بینم که 50 درصد کار هم انجام نشده و کار خیلی کند پیش میره...خسته ام کرده و تنها یه زیارت علی بن موسی الرضا میتونه این خستگی رو از تنم در بیاره

مشهدم آرزوست...

در ضمن چون حال ارسال یه پست دیگه رو ندارم

حسین جان
همه دارند به سوی حرمت می آیند
طبق معمول من بی سر و پا جا ماندم
  • امید شریفی

نظرات (۱)

  • محمد دارینی
  • مشهدم آرزوست...
    پاسخ:
    +
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی