قالب رضا قالب رضا اربعین، کربلا :: دلنوشته های یک خبرنگار

دلنوشته های یک خبرنگار

Reputation of a reporter
دلنوشته های یک خبرنگار

قبل از آنکه کسی یا چیزی باشم گدا و گریه کن در خانه اهل بیتم و به این موضوع افتخار می کنم...
خبرنگارم (!) و در این وبلاگ بیش از آنکه به مسائل سیاسی، فرهنگی و یا اعتقادی بپردازم به روحیات و احوال درونی ام خواهم پرداخت...

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

اربعین، کربلا

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ

اپیزود اول:

با عیال برنامه ریزی کردیم که بهمن یا اسفند همین امسال برای بار دوم راهی کربلا بشیم...


اپیزود دوم:

صبح پیامک زد که سلام داداش، اگر خدا بخواد اربعین پیاده راهی کربلائیم، چندتا بلیط اضافی داریم اگر دوست دارید بیایید با هم بریم...

زنگ زدم و گفتم نه ولی دلم هوایی شده و هنوز هم دو دلم...

***

اگر می تونستم هم اربعین برم و هم اینکه بهمن عیال رو ببرم بدون شک می رفتم هرچند الان پاسپورتم هم آماده کرده ام که اگه شد راهی بشم اما فکر می کنم یه جور نامردیه اگر اربعین برم و این رفتن باعث بشه همسرم رو نتونم ببرم، آخه هر چی باشه بهش قول دادم، فکر نمی کنم ابی عبدالله راضی باشه...

اونم در حالی که ایشون اشتیاقشون برای زیارت دوباره مضجع مطهر حضرت ابی عبدالله از من بیشتره

چند روز پیش می گفت اگه به خاطر بی پولی ه که نمی تونیم بریم کربلا ناراحت نباش هرچی طلا دارم رو می فروشیم، پولشو میدیم میریم کربلا...

شک ندارم که به خاطر زیارت حضرت سیدالشهدا حاضره فرش زیر پامون رو بفروشیم و رو زمین بشینیم ولی باز هم مشرف شیم به محضر حضرتش...

  • امید شریفی

نظرات (۶)

ایشالا زیارت آقا قسمت شما و همسرتون بشه
چهل صبح سایتی برای منتظرین ظهور :


  • عمار رهبر
  • سلام 
    استفاده کردیم از پست زیباتون...
    یا علی
  • محمد دارینی
  • خدا شانس بده!
    پاسخ:
    چون نمیرم خدا شانس بده؟ یا به خاطر اینکه همسری همراه نصیبم شده؟
  • عمران چراغی
  • پاسخ:
    خوش به حالتون حاجی
    اربعین رفتید ما رو فراموش نکنید....
  • حمید اسماعیل زاده
  • ایشاالله راهی ام امسال. برای اولین بار
    پاسخ:
    التماس دعا خفن داریم...
  • هادی سیاوش کیا
  • ببخشید برای شما کی تحقیق کرده؟
    کارشو خوب انجام داده.
    خدا شانس بده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی